000 -ლიდერი |
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი |
00818cam a22002417a 4500 |
003 - საკონტროლო ნომრის იდენტიფიკატორი |
საკონტროლო ველი |
kpl |
005 - ბოლო ოპერაციის თარიღი და დრო |
საკონტროლო ველი |
20160111140525.0 |
008 - ფიქსირებული სიგრძის მონაცემთა ელემენტები - ზოგადი ინფორმაცია |
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი |
151224t2010 enka 000 0 eng |
020 ## - წიგნის საერთაშორისო სტანდარტული ნომერი |
International Standard Book Number |
9781408239148 |
040 ## - კატალოგიზაციის წყარო |
Original cataloging agency |
GEO-KPL |
041 ## - ენის კოდი |
Language code of text/sound track or separate title |
eng |
080 ## - უნივერსალური ათობითი კლასიფიკაციის ინდექსი |
Universal Decimal Classification number |
811.111 |
Item number |
T. 37 |
Common auxiliary subdivision |
(075.8) |
100 ## - მთავარი ჩანაწერი - პიროვნების სახელი |
9 (RLIN) |
16204 |
Personal name |
Terry, Morgan |
245 10 - ცნობა სათაურის შესახებ |
Title |
Focus on Academic Skills for IELTS / |
Statement of responsibility, etc |
Morgan Terry and Judith Wilson. |
260 ## - გამოქვეყნების, გავრცელების, და სხვა. ცნობები |
Place of publication, distribution, etc |
Edinburgh : |
Name of publisher, distributor, etc |
Harlow, |
Date of publication, distribution, etc |
c2010(Printed in Slovakia by Neografia). |
300 ## - ფიზიკური აღწერა |
Extent |
175 p. : |
Other physical details |
col. ill. ; |
Dimensions |
28 cm. + |
Accompanying material |
Audio CDs |
490 ## - სერიის ცნობა |
Series statement |
Pearson Longman / |
Volume number/sequential designation |
series editor : Sue O'Connell |
-- |
16205 |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE |
Bibliography, etc |
თანხმლები მასალა : Audio CDs - MP3 |
521 ## - TARGET AUDIENCE NOTE |
Target audience note |
Student's book |
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM |
Topical term or geographic name as entry element |
English language |
9 (RLIN) |
10658 |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Wilson, Judith. |
9 (RLIN) |
10427 |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Koha item type |
სერიული და სხვა გრძელდებადი გამოცემები |
Source of classification or shelving scheme |
|