ქუთაისის ილია ჭავჭავაძის სახელობის საჯარო ბიბლიოთეკა - Kutaisi Ilia Tchavtchavadze Public Library

ფირცხელავა, ნანა

მარკეტინგის საფუძვლები / ნანა ფირცხელავა, ნინო გრიგოლაია ; რედაქტორი : ეთერ ხარაიშვილი, იური პაპასქუა. - თბილისი : საგამომცემლო სახლი "ინოვაცია", 2009. - 364 გვ. : სქ. ; 20 სმ.

ბიბლიოგრაფია : გამოყენებული ლიტერატურა.

სახელმძღვანელო განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტებისთვის, სპეციალისტებისა და პრაქტიკოსებისთვის. აგრეთვე, მათთვისაც ვინც აპირებს ბიზნესის წამოწყებას.

9789941909917


მარკეტინგი - სახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვის.

გრიგოლაია, ნინო ; ხარაიშვილი, ეთერ ; პაპასქუა, იური

339.1 (075.8) / ფ. 64

Powered by Koha