ფირცხელავა, ნანა
მარკეტინგის საფუძვლები / ნანა ფირცხელავა, ნინო გრიგოლაია ; რედაქტორი : ეთერ ხარაიშვილი, იური პაპასქუა. - თბილისი : საგამომცემლო სახლი "ინოვაცია", 2009. - 364 გვ. : სქ. ; 20 სმ.
ბიბლიოგრაფია : გამოყენებული ლიტერატურა.
სახელმძღვანელო განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტებისთვის, სპეციალისტებისა და პრაქტიკოსებისთვის. აგრეთვე, მათთვისაც ვინც აპირებს ბიზნესის წამოწყებას.
9789941909917
მარკეტინგი - სახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვის.
გრიგოლაია, ნინო ; ხარაიშვილი, ეთერ ; პაპასქუა, იური
339.1 (075.8) / ფ. 64
მარკეტინგის საფუძვლები / ნანა ფირცხელავა, ნინო გრიგოლაია ; რედაქტორი : ეთერ ხარაიშვილი, იური პაპასქუა. - თბილისი : საგამომცემლო სახლი "ინოვაცია", 2009. - 364 გვ. : სქ. ; 20 სმ.
ბიბლიოგრაფია : გამოყენებული ლიტერატურა.
სახელმძღვანელო განკუთვნილია უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტებისთვის, სპეციალისტებისა და პრაქტიკოსებისთვის. აგრეთვე, მათთვისაც ვინც აპირებს ბიზნესის წამოწყებას.
9789941909917
მარკეტინგი - სახელმძღვანელო უმაღლესი სასწავლებლებისათვის.
გრიგოლაია, ნინო ; ხარაიშვილი, ეთერ ; პაპასქუა, იური
339.1 (075.8) / ფ. 64